Jatie Vlogs
Jatie Vlogs
Jatie Vlogs

Whats up its Katie & Josh! Welcome to our Vlog Channel! We are a couple who do Vlogs, Pranks, and Work out video! Subscribe if you're a savage and want to be part of the J80 Fam!
Business Inquiries Only: [email protected]

OUR FIRST TIME...
11:13
We're Sorry....
20:48
OUR EMPTY HOUSE TOUR!!
17:10
コメント数
  1. Callie Condie

    Callie Condie7 秒 前

    I have a golden doodle and she is the best thing ever! I would recommend a girl but you guys can do whatever.

  2. Francheska Villafana

    Francheska Villafana17 秒 前

    I dont understand how she didnt knew she did the same thing lol that was funny

  3. C-Jay Milburn

    C-Jay Milburn28 秒 前

    Love the Metallica boy

  4. Mackenzie Cline

    Mackenzie Cline49 秒 前

    What are the cops going to do

  5. Carla Cortez

    Carla Cortez分 前

    I need to see the day when Josh cries

  6. 12 & 21 Beauty

    12 & 21 Beauty分 前

    I’m so confused are y’all fine or are y’all fighting or are y’all moving in together or not like what

  7. Painlessgirl 2806

    Painlessgirl 2806分 前

    Katie you should do a prank on Josh by locking yourself in one of the other rooms cause of yalls 'fights'

  8. E Stevens

    E Stevens2 分 前

    My dog in my profile picture is a spanador (labour cross cocker spaniel)

  9. Carla Cortez

    Carla Cortez2 分 前

    Katie should of brought the OG onions

  10. Avo Avocado

    Avo Avocado4 分 前

    Are you guys actually engaged

  11. Crystal Spigner-Williams

    Crystal Spigner-Williams5 分 前

    Who else thought she was pregnant

  12. Carla Cortez

    Carla Cortez5 分 前

    Lmao Katie snapped on the make up affect

  13. Zachery Dunbar

    Zachery Dunbar6 分 前

    both of u stop with the disgusting perfanity Which the [F] word.

  14. Camryn Mosley

    Camryn Mosley6 分 前

    It’s my birthday can you reply?

  15. wetseal43

    wetseal436 分 前

    :) ;) ;D

  16. Victoria Cordova

    Victoria Cordova7 分 前

    Omg please get a dog ASAP that’ll be soo cute😭👌🏼

  17. Kasandra Viera

    Kasandra Viera8 分 前

    Katie you should prank Josh by pretending you want a divorce with Josh and see his reaction

  18. Honor Slade

    Honor Slade8 分 前

    Oo Ben is getting serious 😬

  19. Kinleigh Mclain

    Kinleigh Mclain8 分 前

    Pls❤️❤️❤️

  20. Haz

    Haz10 分 前

    oh my freaking... DON'T EVER DO THAT TO MY HEART AGAIN I SWEAR TO GOD

  21. Brittany Parks

    Brittany Parks10 分 前

    I'm actually moving right now she is looks like trying to fix up the house because it is really old like not bad but it's like an old house my dad lived in and he's always wanted to move back in it so we're looking at now

  22. monica varillas

    monica varillas10 分 前

    There JPgo channel is named jatie vlogs but they don’t do vlogs they do pranks

  23. Kennedy Cribbins

    Kennedy Cribbins10 分 前

    Omg my mom and I are watching tiger king and the guy who owns the tigers is so crazy

  24. emma leven

    emma leven11 分 前

    Think about getting married on a beach in Lake Tahoe. It’s very pretty

  25. Neny Ortíz

    Neny Ortíz12 分 前

    since the video where they “broke up” became very famous, now they use clickbait pretending they have like a difficult relationship 🤷🏻‍♀️ 😒

  26. Eric Wolfe

    Eric Wolfe12 分 前

    Let's confuse josh: Katie, tell him the secret

  27. Reegan Jones

    Reegan Jones12 分 前

    My birthday is April 11th too

  28. Gacha_Wolf Queens

    Gacha_Wolf Queens13 分 前

    OMG MY BIRTHDAY IS LITERALLY APRIL 11th OMG

  29. Toy Surprise

    Toy Surprise13 分 前

    You guys are amazing I am working out every morning

  30. Madison Siefken

    Madison Siefken13 分 前

    I can’t even imagine what Katie would look like pregnant 🤰

  31. Yameliz Alvarez

    Yameliz Alvarez14 分 前

    Is this another prabk

  32. Destiny Alvarado

    Destiny Alvarado14 分 前

    How much can I buy him for 🤑🤑 I need a Josh in my life ❤️❤️

  33. Brittany Parks

    Brittany Parks14 分 前

    My grandpa dide

  34. DudePerfect!

    DudePerfect!14 分 前

    Damn you guys didn't kiss even once in this video!!!!😭😭😭😭😭😭😑

  35. Christopher Wilson

    Christopher Wilson15 分 前

    I love thease vids pls SEE

  36. The Graham Fam

    The Graham Fam15 分 前

    HEY JATIE READ THIS I live in Michigan as well! Around gr. I love your bids and relate more than anyone about the whole quatarintine thing, AND BC the govner expanded it. Anyways, I hope- PRAY everyday that I'll see you at the store or somewhere, i adore your channel. Love, kyndra!

  37. Lucas Alvarez

    Lucas Alvarez15 分 前

    where r u guys going for the next yt couples retreat

  38. Kaedence Goebel

    Kaedence Goebel16 分 前

    Katie, I want to spend time with you!!!!

  39. Fresh Freckles Fishing

    Fresh Freckles Fishing16 分 前

    Cops

  40. Patrick O'Brien

    Patrick O'Brien16 分 前

    U guys should move to Missouri or Kansas if ur going to move

  41. Mia Parr

    Mia Parr17 分 前

    5:39 cracked me up 🤣🤣

  42. Maiya Eskew

    Maiya Eskew17 分 前

    LOL when Katies said its not Christmas!!!! You'll only get it if you have watched other videos!

  43. Matthew Thakkar

    Matthew Thakkar18 分 前

    Google.com

  44. Kyle Chianese

    Kyle Chianese18 分 前

    I mean 1.95million

  45. Matt Cebula

    Matt Cebula18 分 前

    Everybody be safe out there

  46. W.D. Gaster

    W.D. Gaster19 分 前

    2:46 or bob the body builder.

  47. Lit Foster Fam

    Lit Foster Fam19 分 前

    If and when you do get a dog please adopt/ rescue from a shelter, it helps so much, thank you!!

  48. REVENGE OUTDOORS

    REVENGE OUTDOORS19 分 前

    Why y’all keep making these bro like I don’t like this sad stuff bruh 😅😂

  49. sky blue

    sky blue19 分 前

    Cops

  50. Sierra Campbell

    Sierra Campbell19 分 前

    I just got done watching tiger king

  51. Matt Cebula

    Matt Cebula20 分 前

    I actually need a phone cool vid love u guys I got both of u on my Instagram

  52. Stella Kay

    Stella Kay20 分 前

    Tell me which one you like more......? Jatie: like Della: comment

  53. Lilly Alford

    Lilly Alford21 分 前

    My moms birthday is April 11

  54. Makayla Bruman

    Makayla Bruman21 分 前

    Have a baby please 🍼

  55. Lilly Alford

    Lilly Alford21 分 前

    Why do dogs always like males more

  56. Briley Nicole

    Briley Nicole22 分 前

    Josh: kissing huh that is what you have been doing Katie: *thinks* you can’t say that *hits josh* Josh: owww that hurts 😂😂😂😂

  57. Kayla Marie christine

    Kayla Marie christine22 分 前

    Put the foto in your bed room

  58. Hey it’s hails

    Hey it’s hails22 分 前

    awww i mean i wanna jatie baby but a jatie dogggggggg

  59. Mercedes Villarreal

    Mercedes Villarreal22 分 前

    This is how many peiple want them to have a baby 👇😜

  60. Lily Daa

    Lily Daa22 分 前

    fave video!!!

  61. AnTe

    AnTe22 分 前

    You guys should wait with the baby in my opinion, I mean it’s not my decision at all to make but now when you finally got a house together and you can finally be together alone and enjoy each other’s company. A baby is a big responsibility.

  62. Stella Kay

    Stella Kay22 分 前

    I love how josh said Katie’s “BOOTY” workouts 🤣🤣

  63. Torri Johnson

    Torri Johnson23 分 前

    You should get a Pomeranian but it’s your choice obviously I am so excited my favorite animal is a dog so yay!

  64. Lilly Alford

    Lilly Alford23 分 前

    I don’t think you guys really fight but even if you don’t other people might feel different about this but Katie shouldn’t hit him. She literally hit him like 10 times throughout the video and it just kinda bothers me.

  65. Jayden Lee Ness

    Jayden Lee Ness24 分 前

    is it just me or katie B's hair be looking awesome can i be your guys daughter

  66. Khloe Anderson

    Khloe Anderson24 分 前

    Really so In the last two videos you said “were not moving in together” oh okay well the This is ending, well I guess not... I’m taking a month break bye...

  67. Sky Staten

    Sky Staten24 分 前

    Dose she have a nose ring

  68. Dana Phillips

    Dana Phillips25 分 前

    I have labradoodles which are very similar to golden doodles and omg they're the best dogs !!!!!!!

  69. mark rzecznik

    mark rzecznik25 分 前

    stop with the clickbait titles

  70. Jaelyn Mullins

    Jaelyn Mullins25 分 前

    Omg guys I LOVE Tiger King

  71. TSG_Snipes GG

    TSG_Snipes GG26 分 前

    Yo. Tbh. I have a shih tzu and they are awesome dogs. If you look them up. They are littt!! They are easy to train, and Great cuddle buddies. Just thought I’d let you know

  72. joangelys Baez

    joangelys Baez27 分 前

    Plz see this jatie vlogs so you guy can make a game room for the empty room if you want more explanation I dm you on tik tok my tik tok name is "joangelysbaez"

  73. Liliana Perez

    Liliana Perez27 分 前

    191.0

  74. Stephanie Sierleja

    Stephanie Sierleja27 分 前

    No one: Not even a single soul: Katie: It’s not Christmas!

  75. emilia schmidt

    emilia schmidt27 分 前

    They never answer the juicy questions. Or the have lame questions.

  76. Future Gaming

    Future Gaming28 分 前

    Can you get a Belgian Malinois

  77. J J

    J J28 分 前

    I wouldn’t joke around about this stuff..you’ll jinx your relationship yo no joke

  78. Sadie Bunch

    Sadie Bunch29 分 前

    OMG guys y’all almost have 2 mill. Y’all so deserve it!! Congratssss

  79. Baller Boys

    Baller Boys29 分 前

    Yo josh ur birthday is the day after mine

  80. Denisse Hinojos

    Denisse Hinojos29 分 前

    My brother likes to watch tiger King too love you guys ♥️💖

  81. #1Cheer Girl

    #1Cheer Girl30 分 前

    There prancing us again

  82. Jennelle Camino

    Jennelle Camino30 分 前

    Teamkatie

  83. Allison Wolfe

    Allison Wolfe30 分 前

    They should get a puppy

  84. Anna Leigh Veloudis

    Anna Leigh Veloudis32 分 前

    👍🏻😻🤧🤛🏻👋🏼

  85. Emily Johnson

    Emily Johnson32 分 前

    How old are you guys?

  86. Sabrina Mohamed

    Sabrina Mohamed32 分 前

    cops

  87. Jazminne fajardo

    Jazminne fajardo33 分 前

    Omg i knew it there was no fucking wayyyyy y'all will break up and adi fishman did the same thing 😂🤦

  88. Leena Dinno

    Leena Dinno33 分 前

    My family and I started watching tiger king and it is actually very interesting

  89. Brayden Keim

    Brayden Keim33 分 前

    I’m so sorry I didn’t see the Notification

  90. Emily Van Patten

    Emily Van Patten34 分 前

    I literally got an ad for Doritos Locos Tacos 🤣

  91. Brittany Parks

    Brittany Parks35 分 前

    Sorry I can't ever get like a like a little prize because I'm getting a new phone cuz I broke my Apple one and I'm using one of my old and it's a Samsung So and I'm about to get a new one cuz I can't go without one when I go in 4th grade cuz I'm going to be walking home by myself so I have to be able to have a phone and I'm getting a new one so maybe when I get a new phone I will be able to like go to y'all's Instagram and stuff and all that maybe I'll be able to win one but I'm actually subscribe to y'all and I wonder if acacian and I just going to tell you sorry that I can't go like Goodyear answer gram and tick tock and I do have a tick talk but I just can't make any

  92. Savannah Mares

    Savannah Mares35 分 前

    JOSH I WANT YOUR SHIRT SO BAD

  93. Joana Ayala

    Joana Ayala36 分 前

    HEY MY NAME IS SARAH!!!!😡

  94. PRESTON _PLAYS123

    PRESTON _PLAYS12336 分 前

    Pranking us you are not dumb

  95. R.R_ Rosey

    R.R_ Rosey36 分 前

    Who's better?? Like👍= Katie Comment= josh

  96. Bella Chavez-Abeyta

    Bella Chavez-Abeyta36 分 前

    I feel so bad for you Katie I hope that you find that person and kick there butt

  97. Jenna Wyman

    Jenna Wyman37 分 前

    I think they should get a dog or two

  98. Taylor Hedge

    Taylor Hedge37 分 前

    I feel like this is another prank you can't prank me twice.

  99. Zachery Dunbar

    Zachery Dunbar37 分 前

    one question do u ever had sexual relations hope not too inapporiate

  100. Leanna Hunt

    Leanna Hunt37 分 前

    I knew it was gonna be a puppy Oh my god I'm so happy for you guys