The Kissing Booth Star Joel Courtney's Blind Date With a Superfan | Celeb Blind Date

Joel Courtney became an instant heartthrob in The Kissing Booth, where he starred as Lee Flynn alongside Joey King and Jacob Elordi. We set Joel up on a blind date with a Kissing Booth superfan to see if sparks would fly. One little thing: The superfan has NO IDEA the star of one of her favorite movies is sitting behind the curtain. Her reaction when she sees her date is honestly priceless 😂 Should we set up Joey King on a superfan blind date next?
♥ Subscribe to Seventeen! bit.ly/SUBToSEVENTEEN ♥
♥ Follow Seventeen ♥
seventeen
seventeen
seventeen
♥ SEVENTEEN SHOWS ♥
Firsts: bit.ly/2ETcF5z
Style Lab: bit.ly/17StyleLab
Bullet Journaling w/ Noelle: bit.ly/BulletJournalingWithNoelle
Celebs & Seventeen: bit.ly/17Celebs
NEW Uploads Wednesday, Thursday, Friday at 5pm ET! JPgo.com/Seventeen is your daily video destination for fashion, beauty, celebrities and lifestyle! Tune in each week for fun, original programming hosted by Seventeen editors, exclusive behind-the-scenes features and interviews with the hottest celebs. Savvy, Smart, Stylish, Seventeen!

コメント数

  1. thankyounextera x

    thankyounextera x15 日 前

    i needddd the kissing booth part 2 plssssss

  2. hyucksrice

    hyucksrice17 日 前

    I think we got this girl all wrong

  3. Alyssa Barr

    Alyssa Barrヶ月 前

    Wow he is way taller than I thought he was lol

  4. khushboo sharma

    khushboo sharmaヶ月 前

    He is sooo damm cute 😍😍

  5. Halle Miller

    Halle Miller2 ヶ月 前

    All I can say is yikes

  6. MerBear

    MerBear2 ヶ月 前

    I could *feel* the awkwardness when she said she’d rather be friends with Noah haha. Also, I’m sure the reason that she’s not freaking out when she noticed it was him was because she was so shocked and embarrassed all at the same time. My reaction would probably be similar

  7. Capricornplayz XD

    Capricornplayz XD2 ヶ月 前

    Her "in so surprised" didnt have much excitement

  8. madds 173

    madds 1732 ヶ月 前

    SOMEONE DO tOM HOLLAND

  9. minhee mouse

    minhee mouse3 ヶ月 前

    this was so awkward omg sisiwyvsheb

  10. Katelynn Rivera

    Katelynn Rivera3 ヶ月 前

    “What’s your biggest secret” “i was told not to tell you”😭🤣

  11. Amaya Nicole

    Amaya Nicole3 ヶ月 前

    I THOUGHT HE WAS ROSS LYNCH

  12. Osvaldo Garcia

    Osvaldo Garcia3 ヶ月 前

    Love that movie so much its my favorite

  13. Danika Baker

    Danika Baker3 ヶ月 前

    That's nice that these people get to meet their Celebrity crush but some people know that possibility is not likely

  14. Graciana Wortelboer

    Graciana Wortelboer3 ヶ月 前

    I... LOVE... THE... KISSING BOOTHHHHH

  15. Berniexx __

    Berniexx __3 ヶ月 前

    Her reaction was probably that way because she was probably expecting Noah despite all she said

  16. Alexandra Faye

    Alexandra Faye3 ヶ月 前

    If you ever get people like Shawn Mendes, Alec Benjamin, BTS, Dylan O'brien or just anyone HIT ME UP😂❤️

  17. Lara S

    Lara S3 ヶ月 前

    Cringe HAHAHAHAHAHHA

  18. Sandra Ågren

    Sandra Ågren3 ヶ月 前

    I Would like to go on a blind date with Noah Schnapp! 😱❤️

  19. Little Linah

    Little Linah3 ヶ月 前

    The way Joel said the proposal was weird like wtf was dat lol😂😙

  20. Katerina Konitopouloy

    Katerina Konitopouloy3 ヶ月 前

    I want to be surprised too

  21. Kate Haughey

    Kate Haughey3 ヶ月 前

    That reveal was the most awkward thing ever she was not excited

  22. Ight Shyla

    Ight Shyla3 ヶ月 前

    6:31 SUREEEE “Totally Surprised”

  23. Kaitlyn Philip

    Kaitlyn Philip4 ヶ月 前

    The hight diference tho

  24. ispilled thetea

    ispilled thetea4 ヶ月 前

    So akward ahh i have goosepumbs

  25. Esther Garrido

    Esther Garrido4 ヶ月 前

    I don't think she wanted to date him

  26. DilanyX

    DilanyX4 ヶ月 前

    The.raveaonly l was awkward tho

  27. DilanyX

    DilanyX4 ヶ月 前

    Bruhhh this girl saying Noah is much better when Joel/Lee is the one there even this she don’t know it’s him if I was a super fan of Joel/Lee I would most likely say Lee is better!🙌🏼

  28. Ellie Mccusker

    Ellie Mccusker4 ヶ月 前

    I date my bestfriends twin...

  29. Matisse Cowan

    Matisse Cowan4 ヶ月 前

    that should of been my friend grace lol

  30. Yurizbeth Rendon

    Yurizbeth Rendon4 ヶ月 前

    HAHAH SHE SOUNDS SO DISSAPPOINTED

  31. Syama Niranjana

    Syama Niranjana4 ヶ月 前

    Who liked Lee than Noah in tkb??

  32. Karma Sakkal

    Karma Sakkal4 ヶ月 前

    Can u guys surprise me with Shawn Peter Raul MENDES

  33. habeba ahmed

    habeba ahmed4 ヶ月 前

    why is she so chill i would be freaking out

  34. Brianna Richardson

    Brianna Richardson4 ヶ月 前

    “Superfan”?? If i was a superfan and i met him I’d frickin jump on him and give him a massive hug, not a handshake 😂

  35. Jalyne Hernandez

    Jalyne Hernandez4 ヶ月 前

    If she was a real fan she would have known is Joel Courtney also known as Lee no offense no hate just speaking the truth also I also did Joe Courtney because he's way cuter you know what I like him and he's sweet and sentimental I love him he's amazing also what's his Instagram just saying😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘 the donuts have a heart in them 🍩🍩🍩🍩

  36. Jay

    Jay4 ヶ月 前

    Damn. I was not expecting her to be that calm. Wtf. I would freak out if I see him.

  37. Erika P.

    Erika P.4 ヶ月 前

    I think she was a fan of the kissing booth in general, not joel cuz god damn was that reaction terrible lmao. i didnt even like the kissing booth that much but i would give a reaction 10x better than that. Plus she favored Noah over Lee a billion times over

  38. Kingg Marcus

    Kingg Marcus4 ヶ月 前

    OMG HE IS SOOOOO UNDERATED

  39. It’sMeYa Boi

    It’sMeYa Boi4 ヶ月 前

    My favorite movie is the kissing booth so when I saw this I tapped my phone so hard I think I could’ve broken it xD

  40. amdad chowdhury

    amdad chowdhury4 ヶ月 前

    She didn't really get as excited as I thought she would