Teens Hear the Sex Talk for the First Time | Seventeen Firsts

The birds and the bees, The Talk...whatever you call it, the sex talk is bound to be awkward. We sat down with a bunch of parents and teens to watch what it's really like to give (and listen to) the sex education talk for the very first time. Needless to say, hearing parents explain sex to their children gets cringey AF 😂
♥ Subscribe to Seventeen! bit.ly/SUBToSEVENTEEN ♥
♥ Follow Seventeen ♥
seventeen
seventeen
seventeen
♥ SEVENTEEN SHOWS ♥
Firsts: bit.ly/2ETcF5z
Style Lab: bit.ly/17StyleLab
Bullet Journaling w/ Noelle: bit.ly/BulletJournalingWithNoelle
Celebs & Seventeen: bit.ly/17Celebs
NEW Uploads Wednesday, Thursday, Friday at 5pm ET! JPgo.com/Seventeen is your daily video destination for fashion, beauty, celebrities and lifestyle! Tune in each week for fun, original programming hosted by Seventeen editors, exclusive behind-the-scenes features and interviews with the hottest celebs. Savvy, Smart, Stylish, Seventeen!

コメント数

  1. Seventeen

    Seventeen3 ヶ月 前

    Did your parents give you the sex talk? What was it like?

  2. JiLLie NYC

    JiLLie NYCヶ月 前

    Ιωαννα. Κ. ❤️

  3. Rising Shadows

    Rising Shadows2 ヶ月 前

    Yes but I’m 10

  4. Blonde Snoopy

    Blonde Snoopy3 ヶ月 前

    Yup I was 6 years old and that really helped me , better learn that shit properly asap

  5. Maya Shakur

    Maya Shakurヶ月 前

    The boys mom is clearly a feminist. Love it!

  6. Hannah

    Hannahヶ月 前

    Also don't finish in a girl while she's ovulating or else she will get pregs :')

  7. eveniece v

    eveniece vヶ月 前

    Trans rights

  8. Kalea Thornton

    Kalea Thorntonヶ月 前

    I know what it was from other kids

  9. Da na

    Da na2 ヶ月 前

    4:44 ngl Anthony is thirstyyy 👀

  10. //SuperAsh4U//

    //SuperAsh4U//2 ヶ月 前

    I hate these videos cuz it feels like I'm eavesdropping on a private conversation 💀

  11. Aria Bast

    Aria Bast2 ヶ月 前

    4:43 ope, there’s 69..

  12. KkTheDJ2

    KkTheDJ22 ヶ月 前

    I’m 12 and never knew now I feel better that there are kids older than me that don’t know WELP I’m clicking off just wanted to comment thid

  13. Pics Or It Didn't Happen

    Pics Or It Didn't Happen2 ヶ月 前

    5:07 yep he did that. Hes a lil playa too😂😂✌

  14. Pics Or It Didn't Happen

    Pics Or It Didn't Happen2 ヶ月 前

    Tacky video

  15. Elisabeth Sophie

    Elisabeth Sophie2 ヶ月 前

    Anthony definitely isn't a virgin anymore lmao🤣

  16. Aaliyah

    Aaliyah2 ヶ月 前

    Honestly I never had the talk with my parents. They just signed my permission slip and trusted my school to teach me.

  17. jazzz

    jazzz2 ヶ月 前

    i feel bad that im way more educated then them even tho im younger uh-

  18. Madigan Jeffries

    Madigan Jeffries3 ヶ月 前

    i wish the asian mom was my mom omg she was so wholesome

  19. Ellie Josi

    Ellie Josi3 ヶ月 前

    im SO sorry for them

  20. Lena X

    Lena X3 ヶ月 前

    I learnt by myself at 12 and then took it at school when I was 13 lmao 😂

  21. Monster High

    Monster High3 ヶ月 前

    Bro I'm too innocent to watch this

  22. Natalie Barber

    Natalie Barber3 ヶ月 前

    let me say i think Jade’s mom is so relatable lmao

  23. Random Cupcakes

    Random Cupcakes3 ヶ月 前

    My mom taught me when I was five lmao

  24. Arianna DeRenzi

    Arianna DeRenzi3 ヶ月 前

    “I feel like a duck” 😭😭😭😭 me too girl.

  25. Arianna DeRenzi

    Arianna DeRenzi3 ヶ月 前

    “This is not a monster “ sis yes tf it is. I never heard a woman say “wow yayyy I have my uterus contracting” 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  26. S W Broca

    S W Broca3 ヶ月 前

    ... I think the parents felt nervous n awkward too...☺️where the fathers? Yeah... n the cycle continues. They responsible too😉 Im NOT BASHING💜I’m glad to have had both my parents there to discuss the “sex” issue. My dad was the main one - my mom was shy bout it but backed my dad up! im NOT BRAGGING💜either. Really, though This is a serious issue. Who would YOU rather teach your child? Strangers: VR, a predator disguised as a good guy on the NET, or the street - where ANYthing cld happen to them. Parents need to EDUCATE themselves AND their children. It is NOT someone else’s responsibility! (JW.org is a pretty good start) OUR kids nd2b loved n protected bc they are a gift. 💜✌🏽2ally’all 🌎🌸

  27. S W Broca

    S W Broca3 ヶ月 前

    U N B E L I E V A B L E sooo sad. PARENTS this is PITIFUL❗️There are so many teen pregnancies right now. Not ONE parent mentioned how your body goes through natural changes, what happens to a male or female at puberty, ❤️ and marriage, preparing for a family...so NOW “the sex talk” consist of HOW to have sex not what happens to your body hormones? what emotional changes you go through with choices n decisions you make n how they and WILL affect u for the rest of YOUR LIFE! Now let’s teach gayNlesb...And this is where society is now🙄😒I’m embarrassed FOR them! WOW! Here’s HELP🚨fr the entire fam❗️ Visit: JW.org, Publications, Books : called “Young People Ask”. Also tons of articles for parents on HOW to talk to your TEENS and children about sex. Also, videos. PLEZZZ go there n check it out❣️ like NOW wld b a gd time..😊💕✌🏽2ally’all 🌎🌸

  28. Giselle Juarez

    Giselle Juarez3 ヶ月 前

    ive never experienced second hand embarrassment until now

  29. Amy Yarcich

    Amy Yarcich3 ヶ月 前

    Anthony is like been there done that

  30. Suga drama llama

    Suga drama llama3 ヶ月 前

    I found out when i was 11 lol

  31. Natali Duran

    Natali Duran3 ヶ月 前

    I cant stop laughing

  32. Natali Duran

    Natali Duran3 ヶ月 前

    1:21 I am Dead with a capital D

  33. Rachel Faust

    Rachel Faust3 ヶ月 前

    "I feel like a duck" girl same 😂

  34. Sara

    Sara3 ヶ月 前

    they all look like their moms lol

  35. katie d

    katie d3 ヶ月 前

    Most girls fake it lol?

  36. shelby gievaan

    shelby gievaan3 ヶ月 前

    yo why is sahara’s mom dancing around the subject like what

  37. Brenna Nelson

    Brenna Nelson3 ヶ月 前

    I’m 16 and I cringed 😂😂

  38. Brenna Nelson

    Brenna Nelson3 ヶ月 前

    I was like 9😂😂

  39. julianna ramirez

    julianna ramirez3 ヶ月 前

    the guy is the only one actually paying attention .. more like because he's keeping eye contact

  40. Sidney Oroz

    Sidney Oroz3 ヶ月 前

    i‘m 13 and i know everything hahaha

  41. Kate Elise

    Kate Elise3 ヶ月 前

    Parents who think their teens don’t know what sex is: 🤡

  42. Kayllairen

    Kayllairen3 ヶ月 前

    I got the talk at 9..... it was interesting

  43. Lexie Lexie

    Lexie Lexie3 ヶ月 前

    Anthony's mom did the right thing telling him about consent 👏👏👏